Jag vet inte

Min förskylning mår bättre - Tack
Just för tillfället borde jag göra någonting vettigt, som att hämta mitt te i köket *hämtar te i köket* *häller ut teet och sätter på kaffe*
Aja, i allafall, typ bädda min säng eller bli känd eller något i den stilen, men istället sitter jag här och bloggar. Men det känns nice. Jag ska nog börja kolla lite på ett visst historiaprov vi ska ha efter lovet och börja överväga att plugga till det på måndag kanske, eller tisdag. Om jag har hunnit vara till staden med stort S tills dess - annars blir det åkning dit som gäller.
Ikväll ska min moster, hennes man och en av mina kusiner komma hem till oss på middag. Det ska bli trevligt, och därför känns det ännu bättre att jag numera kan andas normalt - min näsa har ju haft lite uppror av någon outgrundlig anledning. Som i förrgår, jag kunde inte ens andas genom näsan, och så skulle jag äta chips. Det kändes retarded.

Sen tyckte jag att pappas band skulle döpa sig till Borderline Monkeys.
Det tyckte inte han.

Kommentarer
Postat av: Jill

Träffas snart igen!? Ja ja! :)

Fika/popcornbehovet är stort.

<3

2008-12-27 @ 17:39:01
URL: http://ladystarduck.blogspot.com
Postat av: linn

VILKA SIDOR I HISTORIEN?

2009-01-01 @ 18:06:20
URL: http://minfemteblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0