När nätterna blir långa

Isen smälter och det är blött överallt. Mörkt och blött. Huü.
Aja, det är väl bara att inse fakta, den vinter man får i år blir den vintern som förhoppningsvis väntar i fjällen vecka nio. Herregud va jag längtar, det kommer bli galet roligt att åka dit igen.

Sen börjar ju gymnasievalt bli lite mer verkligt, lite roligare och lite läskigare för var dag som går. Man inser att man inte alltid kommer ströva omkrig i Roslagsskolans korridorer och ha kvar klasskopisarna man har nu.
Och det ska bli riktigt skönt, men samtidigt riktigt sorgligt.
Skolan kommer jag inte sakna för fem ynka öre, det är fult och kallt och en hel del jobbigt folk. Men sen har vi klassen, och kompisar i andra klasser. De kommer jag nog sakna grymt mycket.
Men men, life goes on, och tre år är precis lagom tid att lära känna varandra och sen säga goodbye. I den här klassen känns det som att det kommer vara den perfekta tiden. Jag tror det faktiskt.

Angående gymnasium ligger Tibble högt på listan. Och jag hoppas verkligen att jag kommer in där, jag vill inte gå något annat. Pah. Men jag kommer satsa allt, och sen får de skylla sig själva om de inte låter mig komma in.
Sen har vi ju alltid Kulturama, Estetiska i Stockholm och ja, en massa fler ställen.
Men Tibble is the shiet I want.

KURIOSA: PADDAN SÄGER,
Du är konstig, när kommer du hit, jag är inte klar med den där analysgrejen än!


Gud va jag gillar dig vännen, du är underbar. Tack för att du finns :)

Kommentarer
Postat av: Nysis

Ska bli jätte kul v.9 snowbord och ont i rumpan men skit kul ;)

2008-01-14 @ 10:57:47
URL: http://denhelige.blogspot.com
Postat av: Paddan

PUSSPUSSPUSS!!

2008-01-15 @ 12:27:31
URL: http://oliine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0