go life

Hej alla ni som läser, och alla ni som enbart tittar på bilderna om ni av någon anledning inte kan eller vill läsa.
Jag vill bara upplysa er om att de fabulösa bilderna  som de två tidigare inläggen innefattar inte är tagna av mig, uppenbarligen, då jag är med på båda.
Det är bilder från Päialottas kamera och jag tänkte ge henne lite cred för det, snäll som jag är.
OCh sen är det bara kontakta mig för modellkontrakt, jag finns tillgänglig som modell och jag är eftertraktad, så snabba på nu innan jag skriver kontrakt med en annan argentur.

Sov gott och ha en fortsatt trevlig kväll fuckers.
Jag ska kolla på Arn II.
Ettan var faktiskt bra, trots att jag trodde den skulle vara lite, jag vet inte, svensk?
Men den var brabra - så nu får vi se om tvåan kan leva upp till det eller hur det nu blir. Jaja.

Idag var jag med Amanda i allafall, och det var riktigt trevligt, det var så himla länge sen så vi hade massa att prata om.
Annars har jag skrivit ett jättelångt mail och ätit köttbullar med sås. Gott. Och om exakt en vecka åker jag till Egypten. Eller, nej. Om en vecka är jag redan där och ligger med en paraplydrink i handen och njuter av livet och min ledighet. Yes. Jag vet inte riktigt hur det kommer gå med den där historian. Jag längtar till söndag. Caroline, jag vill ha kaffe - ring mig?

Over and out, fredagen 26/12-08

Kommentarer
Postat av: Päia

danke för le creds darlin!

2009-01-18 @ 22:29:16
URL: http://ternstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0