KAKISHIIMIDI

Ja, självklart är det första som händer när man äntligen tar sig tid att skriva ner lite allmän skit här - sladden till internetet åker ur, helt av sig självt och utan att jag gör ett endaste dugg. Jag har slutat bli förvånad.
Idag hade jag planerat en liten tur till staden med stor S för att infinna mig på årets största shoppinghändelse, mellandagsrean. Men tro det eller ej, jag stannade hemma. Jag är förskyld och kom fram till att det skulle vara roligare att träffa Amanda, som jag inte träffat på 36 miljoner år. Så vi ska ses lite senare, och det ska bli riktigt riktigt roligt!

Annars har jag funderat på vad jag ska bli när jag blir stor. Jag har ju tänkt att det skulle vara ultimat med att bli typ, artist, stå på scen och bara göra det jag älskar mest av allt i hela världen. Men tänk om det inte blir så då? Tänk om jag inte lyckas? Vad gör man då liksom, lever på socialen?
Nej, verkligen inte, det känns som ett dåligt val. Så jag började fundera ut en backup-plan, och jag har kommit på vad jag vill göra om jag inte blir artist. PARTYLEJON! Jo, men faktiskt, tänk på det. Fatta viket nice jobb. Få betalt för att gå på fest, åka limosin och leva i allmän lyx i typ, New York. Och träffa massa kändisar, gå på galor och premiärer på röda mattan. Yes. Sen vill jag ju självklart hinna med lite resande innan jag börjar med livet på riktigt, typ åka till USA eller Australien, luffa runt i Europa eller varför inte dyka utanför Malaysia?

Och om min societetslejon-plan skulle skita sig, kan jag ju alltid skriva en bok.
Jag kommer alltid vara en drömmare.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0