28-2

söndag - umgåsmedpäialotta, wunderful as always my dear friend
måndag - fika med anna, åka till mormor&morfar, fika med nyklippt anna (det blev snyggast, och vi är väldans bra)
tisdag - täbyCentrum med päronen&äta chips med anna, MammaMia och nya skor.
onsdag - städastädastäda. och självklart fabulöst nyårsfirande hemma hos maja med massa bra människor. YÄ.
torsdag - packdag, mormor&morfar kommer och hämtar sigge, som inte får följa med till egyptlandet.
fredag - åka till arlanda tidigaste morgonen, lyfter klockan åtta. EGYPTEN.


För övrigt vet jag inte vad jag ska ha på mig ikväll eller vad jag ska packa ner i min resväska.

Jag vill vara snyggast och jag vill ha med mig alldeles för mycket grejer.

Och jag kommer nog hinna med en rolig liten summering av året när jag kommer hem, men den som väntar på något gott väntar ju alltid för länge, så ni får fan vänta.

Alla jag inte träffar ikväll, som vet att jag vill träffa er, ha ett toppen nyår.
Alla jag träffar, ha ett toppen nyår.
Och alla jag inte vill träffa, ha ett toppen nyår ni också.


Det jag kan säga är att 2008 har varit så otroligt bra.

Detaljerna kommer sen.

                                                                                                             

      2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0