038921

Hej. Kändes rätt bra att börja med efter den här tiden ifrån varandra.
Allt är bra, jag är hemma ige, har egentligen varit hemma ett tag nu men jag har bara inte orkat skriva.
Eller haft tid snarare, det händer lite för mycket just nu.

Men allt är bra trots allt. Jättebra, förutom att mina vader gör så ont att jag vill såga av dem. Tyvärr äger jag ingen såg som lämpar sig för sådant. Så jag ska väl strecha lite i bastun istället. Whitwhit.

Mhhh, sen har vi haft något individuellavalskitgrej. Jaha. Det hjälpte ju verkligen min hjärna att de satte upp 24 000 bord i en lång korridor där man skulle springa runt och hetsa. Nja. Expo verkade inte heller riktigt vara det jag trodde att det skulle vara, så jag blev lite besviken. Det får nog bli ett litet SYO-besök.

EGYPTEN
Var så otroligt bra, vill tillbaka dit. Utomlands över huvud taget skulle sitta fint faktiskt.
                      Så hemskt mycket detaljer om resan blir det inte, jag hade massa roligt jag skulle skriva men det sket 
 sig, jag hade inte tid med datorn när jag kom hem. Så kan det gå, och nu har jag glömt alla roliga små ordvitsar som skulle få er att kvida av skratt. Det var helt jävla underbart får räcka.
En bild får säga mer än tusen och ett ord.



Och det var vackert.

Kommentarer
Postat av: Anna

Har du tagit bilde? den var jätte fin :)

Skönt att ha dig hemma, härligt att allt e som vanligt igen!

Kramar

Anna

2009-01-28 @ 10:00:05
URL: http://denhelige.blogspot.com
Postat av: Anonym

Woohoow hje mackan :D cool blogg

2009-02-04 @ 14:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0