häjdå

Jo, det här blir sista bloggen för en hel vecka framåt. Herregud.
Som sagt, nyår var precis så fabulöst om inte fabulösare än väntat. Natten kantades med roliga drömmar och den första januari tvåtusennio har jag packat, fikat med mormor&morfar och tagit en snabbfika med Caroline.
För tillfället känns allt jättebra, jag har nästan packat klart och då ska jag se till att titta på någon film eller göra något som får tiden att gå. Jag vill åka nu. Och jag har med mig för mycket kläder.



På något sätt känns det att 2009 kommer bli ett förjävla bra och roligt år.
Och det känns som att nästa nyår kommer komma snabbare än man tror.

(Och där borde det egentligen vara en bild från igår. Det är det inte. Packbild fick rycka in eftersom att några bilder från igår hade jag tyvärr inte, det får ni väl kolla på facebook förmodligen eller nåt, vad vet jag liksom).

Ha det bra nu alla, och keep it cool.

Kommentarer
Postat av: C.

Koooom Heeeeeem! Vi böööörjar oooom igeeeen! Vi glööömmer allt, här uuuute är det så kaaaallt! Herregud. Keep it cool, varför det? Jag är ju het. Usch Marcus vad jag saknar dig. KAFFEKAFFEKAFFE och såpbubblor. Jag hoppas för din skull (för mig är det redan kört på gelenhetsstämpeln) att du kommer hem på lördag som jag har fått för mig.

Pussosnusk.

2009-01-08 @ 15:36:50
URL: http://www.oliine.blogspot.com/
Postat av: Anna

Saknar dig super mkt nu! Har haft en väldigt ovanligt tråkig vecka utan dig, jag har börjat sticka, du förstår inte vad jag har fått utstått här.

Hoppas du haft en bra vecka i värmen!

Kram

2009-01-09 @ 11:08:52
URL: http://denhelige.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tro inte att du kan smita undan, ja vet nog vad du vill me de här.. !! mahhh! Puss Honey, du kan ju försöka ringa morn, men ja vet inte om ja kommer vara upptagen med annat.. Whit whit whit!! :P pussar o kisses till dig Baby, gå hem bara, gör de bara jävla helveets ölvalkiga magen.. ahahaha!!

2009-01-17 @ 00:20:04
Postat av: Anonym

Tro inte att du kan smita undan, ja vet nog vad du vill me de här.. !! mahhh! Puss Honey, du kan ju försöka ringa morn, men ja vet inte om ja kommer vara upptagen med annat.. Whit whit whit!! :P pussar o kisses till dig Baby, gå hem bara, gör de bara jävla helveets ölvalkiga magen.. ahahaha!!

2009-01-17 @ 00:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0